Paradis

Idag har vi haft en underbar dag, vi fick sova hur lange vi ville och nar vi gatt upp sa tog vi uten, vilket betyder typ pickup, och korde pa en valdigt liten roadtrip till Cowell for att kopa chips och sedan aka och bada i Arno Bay. Det var bara sa underbart att aka dar i bilen, lyssna pa bra musik, ha fint vader med sol och bara ha kul. Det spelar ingen roll att dar var lite tang i vattnet for det ar ju varmt anda, men det var bara en san harlig lugn dag. Jag vill verkligen inte aka hem!! Jag saknar inte Sverige ett dugg, visst jag saknar min familj och mina vanner men inte Sverige! Det hade varit sa skont att bara fa stanna har i nagra manader till, aka runt i Australien och jobba en manad och sen aka vidare. Jag vill inte hem till skola, kyla och trakighet. Jag hatar att fa denna kanslan, nar man kanner att slutet pa nagot underbart borjar narma sig, man vet att man maste slappa taget om det, men man onskar sa garna att man inte behovde. Just i det laget hade jag, om det hade varit mojligt och inte sa krangligt som det ar, stannat har i 5 veckor till, tills det borjar bli lite harligare, lattsammare tider hemma i Sverige.


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag tycker gott du kan komma hem nu, jag har ju inget att göra! Njut riktigt ordentligt de sista dagarna, kramar!! :-)

2012-03-26 @ 16:09:19
Postat av: Annaklara

Hej! Du :(



Jag tängte skapa en blogg med namnet AnnaKlara

Men du hade de och jag bara undrar om du skulle kunna ta bort din för du skriver ju inte så mycket och det skulle göra mig jätte glad och jag skulle skriva om din nya blogg jätte mycket!

2012-03-29 @ 17:35:20
Postat av: Annaklara!!!!!

Du, snälla!!! KAN DU TA BORT DIN BLOGG FÖR BARA SÅ DU VET DIN BLOGG ÄR SÄMST!!!!



OCH DU KAN INTE STAVA!!!!!!!!!!

2012-03-29 @ 17:42:20
Postat av: elleni

sen när är du i AUSTRALIEN???????

2012-03-31 @ 19:29:34
Postat av: Josefin

Den här bloggen ska finnas kvar, det bestämmer Anna-Klaras lärare (alltså JAG), som även bestämmer om hon kan stava eller inte. DET KAN HON.



Nu sitter jag här och blir lite ledsen. Du förmedlade verkligen känslan av att sakna något man ännu inte riktigt kan sakna. Ser fram emot nästa inlägg som skrivs från svensk mark. Herregud vad tiden har gått fort! Nu ses vi snart!

2012-04-10 @ 11:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0