Jobb, jobb, jobb

Denna veckan har vi jobbat valdigt mycket, vi har gatt upp kl 6 varje morgon och varit tillbaka vid samma tid pa kvallen, jag tror aldrig att jag har sovit vid kl 9 pa kvallen innan. Vi har klippt far hela veckan, sa jag och Amelia har fatt ta ullen, kasta ut den pa ett bord, sopa undan dar klipparna star och rensa den grovt medans dom klipper. Sa det har varit full uppmarksamhet pa faren hela dagarna vilket verkligen ar utmattande. Jag har fatt ont i fotterna av att sta hela dagarna, och en dag var vi i ett "shed" dar de inte stod pa en scen utan var pa golvet sa vi var tvungna att boja oss ner hela dagana for att ta upp ullen. Ni kan ju bara tanka er vilken traningsverk jag hade dagen efter det! Jag kan lugnt saga att jag inte har kannt akta trotthet foren nu. Sa fort det var rast sa sov vi en stund. Sa nar vi pa fredagen fick veta att vi skulle jobba full dag pa lordagen med blev vi sa otroligt ledsna! Vi hade verkligen sett fram emot att fa sova ut, sa ska vi behova ga upp lika tidigt som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0