Forra veckans handelse!

Sa ja nu har jag antligen kommit till den familjen dar vi ska vara, har fatt aka lite mellan olika familjer da dessa varit bortresta. Sa darfor har jag inte haft tillgang till internet eller ordentlig dator, men det har jag nu! Men som ni sakert marker ar det deras dator jag anvander, alltsa inte samma bokstaver som vi har dar hemma :(

I forra veckan fick vi for forsta gangen se en hel flock med kangurur! Det var helt fantastiskt da jag aldrig sett en kanguru innan. De var sakert 20-25 st som hoppade framfor oss nar vi var ute och tittade till alla faren! Vi var uppe pa kullarna dar det finns mycket hogt gras, massa trad och buskar och en vangavag som vilken annan manniska som helst inte vagat kora pa! det kandes verkligen som om jag var pa safari! Det var helt otroligt och sen dess har vi fatt se manga kangurur :)

Kommentarer
Postat av: kjersti

Vi vill se bilder!!!

2012-03-06 @ 09:47:03
Postat av: Josefin

Nu äntligen kan jag läsa dina texter! Vad härligt att höra ifrån dig!

2012-03-13 @ 14:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0