Min blogg!

Så då har man skaffat sig en blogg! Denna veckan kommer vara full av stress och spänning inför resan till Australien om en vecka! Tiden går mycket snabbare än vad man någonsin kunde tänka sig i våras när vi började planera detta. Plötsligt så är det bara två tre veckor kvar innan man åker och då börjar stressen och spänningen krypa fram.

Med tanke på att jag redan börjat bli lite lätt panikslagen över resan så kan jag tänka mig att denna veckans känsla kommer vara en salig blandning av panik/stress/spännings känsla!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Och nu bör du vara framme när som helst! Hoppas resan har gått bra, sin oerhörda längd till trots!

2012-02-21 @ 10:56:02
Postat av: Mamma

Hejsan allra käraste dotter!

Jag hörde av Amelias mamma att allt gått bra med resan och att ni var framme i Cleve.Jag har hittat Cleve på kartan, det ser ut att vara en fin plats , inom köravstånd finns skidåkning,bergsklättring och surfing.Det går inte att ringa till dig, varför vet jag ej.Kan du inte köpa ett kontantkort på plats för ett par hundra och skicka över numret så får vi pröva om det går bättre. Stor kram fråm mamma och resten av familjen

2012-02-23 @ 12:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0